onsdag 26 oktober 2011

Arbetsförmedlingen väntar

Imorgon bär det av till arbetsförmedlingen igen. Jag vet inte, men det skapar en del mindre positiva tankar det där med arbetsförmedlingen. Men vem vet, kanske jag kan få lite hjälp, även om det känns en hel del skit att gå dit. Med jobbsökandet går det väl inte så jättebra; Idag ringde en kvinna från Comet och erbjöd ett kundtjänstjobb på ett däckföretag - Kul! Man skulle svara i telefon och ta emot beställningar på däck (jag tror jag dööör) Jag kan tyvärr inte sälja mig så lågt, så bättre lycka nästa gång!

Eleni är underbar och trivs mer och mer på dagis. Medan hon är på dagis söker jag jobb, städar och tränar på gym. Som ett annat desperat genidrag jag gjort är att spela på Lotto en gång i veckan. Jag har spelat i två veckor snart och jag har haft tre rätt en gång. Verkar ju vara en lukrativ idé det där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar