tisdag 3 maj 2011

politik-möte i gamla stan följt av födelsedagsmiddag igår kväll

Igår kväll var jag med på ett introduktionsmöte för nya medlemmar. Det var intressant att vara där, se lokalerna osv, men jag kände att jag redan kommit ett steg vidare i mitt politiska engagemang. Men nu har jag varit där och det känns fint! Nedan en bild på vackra taket i mötessalen:






Ovan även en närbild på mig; vilken fasa! Inser att jag ser ut att vara 37 år - vilket jag också är! Men, jag har ju alltid gått omkring och trott att jag ser ut som 25. Dags att vakna nu tror jag (eller så drar jag helt enkelt slutsatsen att fotot inte stämmer)

Senare blev jag, Eric och Eleni inbjudna på spontan födelsedagsmiddag hos våra vänner som bor i närheten. Trevligt var det och jag insåg hur dåliga jag och Eric är på att laga mat, för vi blev verkligen bjudna på skit god mat! Jag insåg också att bag-in-box-vin ger sig till känna dagen efter oavsett om man bara har druckit hur lite som helst eller mycket! Jag drack jättelite...

2 kommentarer:

  1. Jo, kan du ändra typsnittet? Det funkar så där att läsa. Just a thought liksom.

    SvaraRadera