torsdag 16 juni 2011

Arla morgonstund

Klockan är sex, legat vaken sedan 4 och vet inte varför. Har spelat backgammon på telefon sjutton gånger, kollat fejjan, alla sover där och kommit fram till att hade jag haft en dator hade jag kunnat fått massvis gjort denna morgon. Men det sket sig! Nu försöker jag åter igen blogga från mobilen- roligt? Nej inte särskilt! Jag är fortfarande i Stockholm och är gott rastlös. Men jag väntar på min fästman som varit i övik hela veckan och kommer äntligen hem ikväll!! Sen sticker jag till landet imorgon bitti, vilket jag ser fram emot. Rider imorgon kväll igen, hurra! Igår passade pappa Eleni för första gången. Hon grät när han gick, så jag antar det är ett gott betyg till barnvakten! (smileyface) jag själv var och klippte och slingade håret. Jätteduktig frisör, kan hett rekommendera- Saxo team i sumpan, Veronica heter frissan. På kvällen träffade jag Linda och Peter och fick gott betyg för nya håret, med kommentarer som 'beach-surfing-girl-fräscht' och 'sommarblont'. Låter bra tycker jag. Vi var och tog en öl och gick på indiern och åt god mat. I övrigt inte mycket som händer, hoppas träffa min kompis suz idag och sen en trevlig kväll med fästmannen. Sen får det räcka med Stockholm/sumpan för den här sommaren. Eva förbereder sig för att svida om till country-girl igen- kanon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar