torsdag 29 september 2011

Och tiden går...

Jaha, nu har flera veckor gått och jag hade hoppats att jag vid detta laget skulle ha ordnat till min tillvaro, med ett jobb! Men så är inte fallet tyvärr. Jag är disträ, labil, frånvarande och splittrad. Igår frågade Eric; har du slutat vattna blommarna här hemma? Jag; jaaaaa.... Och om sanningen ska fram, jag har slutat vattna blommorna. Vet inte när jag vattnade sist och jag kom på detta häromnatten, varpå jag glömde att vattna på dagen när jag vaknat. Så jag är full med grubblerier och har ingen vidare fokus på att blogga just nu. Har inte heller några direkta inputs att fylla ett inlägg med är jag rädd. Hur som helst, var på arbetsförmedlingen idag, på gott och ont, och det kändes skönt att har gjort det!

Eleni har varit dålig denna vecka, tredagarsfeber har det konstaterats av tre läkare, (en på vårdcentralen och två på akuten på KS) Men hon mår bättre och bättre och skönt att se att hon snart kryat på sig!

Hinner och kan inte åka ut och rida så mycket nu och jag saknar mina hästar så jag dör nästan lite inombords när jag tänker på det.

Ska försöka skriva lite oftare, så att ni tre tappra anhängare har något att läsa!

kram och gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar