tisdag 20 mars 2012

Administrativa Siwa

Idag har det varit massor att göra på jobbet. Och de olika uppgifterna har varit lite komplicerade och jag har behövt jobba lite extra känns det som. Dessutom har jag idag tittat lite på veckostatistiken, varpå jag inser att jag egentligen inte har så bra siffror i jämförelse med en del andra i gruppen. Vilket påminner mig om att jag kanske inte borde göra det jag gör, utan faktiskt seriöst "tok-satsa" på det kreativa jag nu har stakat fram för mig. Det var det enda jag ville säga om det, så det så!

Jag hoppas få möjlighet att teckna lite på väg till jobbet imorgon, i så fall lägger jag upp dem här. Nu blev jag även inspirerad av en hippiebrud på tv-programmet "ensam hemma", att göra något kreativt. Så nu ska jag liksom hon göra mig en tavla. Det är ju skönt att man kan göra något "eget" från klockan 20:50 cirka, samtidigt som ögonen står i kors av trötthet. men nu jä...ar så kör vi! vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar