onsdag 28 mars 2012

Lill-lördag

Har just kommit hem från jobbet. Det känns bra, klockan är 21.37 och jag har precis hunnit sätta mig ner en stund. Jag slutade jobbet klockan 20.00 ikväll, tog sen en uppfriskande promenad till Kungsan. Det är så skönt att få röra på sig på mina promenader. Men jag lovar, jag börjar sakna träningen samt ridningen helt jävla mycket, ursäkta språket. Men det är bara att hålla ut tills det blir lite luckor framöver, samt då röven växt sig riktigt stor och rund och trind. Fy, jag gillar inte alls att bli mullig igen. Jag tror att sist jag var så här trind, var, förutom då jag var gravid, då jag var reseledare på Teneriffe 1997-98 då vi söp och åt mat hela dagarna långa. Men för att fira denna lill-lördag så sitter jag framför datorn (precis som jag gör på jobbet hela dagarna (knäppt gjort av mig ju att sitta här frivilligt)) och tar en öl, samt äter popcorn till förbannelse. Det lär ju inte göra rumpan smalare, men skitsamma. Jag tror jag ska göra som min härliga kolleg; hon lät påskina att: jag börjar diet i Maj månad! Två månader dit typ, så då gäller det att äta så mycket man bara kan och hinner fram tills dess antar jag.

Boken gör lite framsteg. Jag har tecknat en hel del, men vill faktiskt hålla bilderna för mig själv ett tag. Ni får se när de är klara, mohahaha. ha det kul, nu ska jag köra en "Sue Ellen" till och ta en öl hemma, själv och sen däcka i säng. God natt alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar