torsdag 10 november 2011

En härlig höstdag!

Solen har varit framme, det har varit höstdoft i luften, vindstilla och skönt! Jag tog mig ut till Allan i förmiddags under tiden som Eleni var på dagis. Först så tog vi en kaffe, jag och Jenny, samtidigt som jag fick bära runt på Jennys supersöta lilla bebis! Fick bebisen att skratta idag, vilket värmde själen! Sedan red jag och Allan ut i skogen och racade lite, det var fantastiskt roligt. Sedan blev det lite trimining i paddocken och Allan var rent ut sagt fantastisk! Att man kan lyckas med ett ridpass är som terapi för själen (antar att enbart hästmänniskor förstår vad jag pratar om.) Roligt var det hur som helst! När jag hade hämtat Eleni blev det besök av grannarna, med princesstårta, hemlagade pepparkaksmuffins och inköpta donuts. Snacka om svulling på hög nivå. Vi hade jättetrevligt, roligaste av allt var att se att småtjejerna börjar leka med varandra och har jätteroligt ihop. (samtidigt som de trashar lägenhet på ett mycket effektivt sätt!) Nu sitter jag och sorterar papper och planerar inför morgondagen. Maken kommer hem, så det ser jag och Eleni mycket fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar