onsdag 16 november 2011

Vi tar en annan höst...

Som Eric sade idag, "detta var inte vår höst"- Jag utan jobb, Eric jobbar järnet och kämpar på som fasen. Det positiva är ju jag börja mitt nya jobb på lördag, som servitris, om det blir bättre i ryggen vill säga...Jag ligger nu i sängen efter att blivit sned i ryggen igår. En citodon hjälper ju litegrann, men fan, jag har ont! Jag ska till naprapat klockan halv två idag, så där rök 800 spänn innan jag hann blinka. Så nu krävs lite underverk så att jag faktiskt kan börja jobba på lördag. Det vore rent ut sagt skit annars!

Är det någon som vet hur man går till väga inom svensk sjukvård om man vill ha behandling för sin onda rygg? Jag har försökt att få tid hos ortoped, 1-5 månaders väntetid, med remiss, sades det där. Så är enda lösningen att gå till privat naprapat för 800 spänn????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar