onsdag 20 juli 2011

Höstångesten är mig hack-i-häl

sover helt plötsligt extremt dåligt! Tankarna kör runt i huvudet och jag undrar vad som hänt egentligen. Men det är väl det att 15 juli är passerat och höstens antågande verkar oundvikligt! Har så klart haft en underbar sommar, bara haft det härligt med min fantastiske make, Eleni som bara blir sötare och roligare för dag som går och med ridning flera dagar i veckan. Men hur som helst så kommer det ju en vardag också, och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla detta! Vad vill jag göra, Eleni har inte ens dagisplats än, och hur var och när ska jag växa upp??? Jag lär återkomma med flera tankar.

Nu till något helt annat; tack alla ni som deltog på Elenis dop och på mitt och Erics bröllop. Vi hade en fantastisk dag och jag hoppas att ni hade det också, ni som var med och delade vår dag. Jag är så glad att ni var med hur som helst! Vilket genast får mig till dåligt samvete; Jag har gift mig med världens finaste kille, haft ett underbart bröllop, har haft ett sommarlov på snart tre månader...inga sorger eller besvär och ändå har jag svårt att sova. fy på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar