lördag 30 juli 2011

Rävjäveln var på oss idag igen

Var hos Tim och red först lite dressyr i paddocken. Helt fantastisk häst som vanligt! Och jag tror det funkar bättre nu när jag har ett stöd i sadeln, eftersom jag är skev i ryggen. och nu sitter lite rakare i sadeln. Det verkar iallafall som att Tim tycker det är bra! Sen skrittade vi en liten tur i skogen och runt hagarna. Tro´t eller ej, men räven var framme idag igen! Tror vi trampat i något gryt eller så. Men han vände bort huvudet idag så jag slapp se det fasansfulla ansiktet iallafall. Efter det så åkte jag till Sikhall (landstället vid Vänern) och tog ett helt fantastiskt kvällsdopp! Nu sitter jag i trädgården, själv så klart och tar en öl och skriver på facebook och bloggar om det intressanta lantlivet. Det vill säga att jag har det rätt så bra och trivs en hel del! Jag längtar så klart efter Eric, men jag känner att jag nog gör det bästa av situationen! Det är underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar