söndag 31 juli 2011

stekardag med svärföräldrarna

Hur varmt som helst, solen skiner, det är underbart! Så idag har jag, Eleni och svärföräldrarna varit i Sikhall och solat och badat och bara haft det skönt! Ikväll var det ju meningen att jag skulle rida, men jag var såpass trött och seg i kroppen sen ridturen igår kväll att jag faktiskt hoppade över ridningen idag. Istället var jag ute och sprang med Eleni i vagnen, samt plockade svamp. Så lite aktivitet orkade jag med trots allt. Ja, jag har lite dåligt samvete för att jag inte åkte och red, men det kommer fler dagar.

Fy vilket tråkigt inlägg! Jag har verkligen inget att skriva om. Visst jag hade gärna velat var lite djup och skriva om saker som betyder något, men jag orkar helt enkelt inte det nu. Så nu skiter jag i detta för idag och fortsätter sappandet på tvn istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar