söndag 17 juli 2011

Underbara sommar

Sommaren är underbar och jag och min lilla familj lever ett liv i sakta lunk här i Dalsland. Vädret är ju inget vidare, och det vet vi ju alla hur frustrerande det ka vara mitt i sommaren! Men vi nuter ändå och hittar på små och stora ting. Som ni säkert har sett på facebook så har Eleni blivit döpt och dessutom så gjorde jag och Eric slag i saken och gick och gifte oss. Det blev en härlig överraskning för alla gäster och vi hade en ljuvlig dag! Tiden innan bröllopet gick ju åt att planera, handla, laga mat och skriva en miljon listor, jag älskar listor! Men nu tar vi det lugnt och jag känner att jag lever lite i en oskyldig bubbla där jag slipper att tänka på vare sig hösten, framtiden, jobb, dagisplats, stckholm/Sumpan etc etc. Det är jätteskönt men jag är säker på att jag inom sinom tid kommer att komma på bättre/jobbigare tankar där jag måste inse att det finns ett och annat att ta tag i. Men usch, det tänker jag inte på nu! Imorgon planerar vi att åka till kusten och hälsa på Sofia, kanske en sväng till Götet också, men det handlar ju om hur vädret blir förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar