lördag 2 juli 2011

Världens längsta inlägg? det borde vara det...

Hej och hå, äntligen en dator, äntligen ett mobilt bredband som fungerar i stugan! (Känns som man är åter i civilisationen och gästspelar lite! Klart, datorn måste stå i en speciell vinkel och jag måste hålla ut höger arm (nästan iallafall) för att mobila bredbandet ska funka här ute i stugan, men ändå, jag klagar inte!)

Vi är i Dalsland och semesterfirar i största allmänhet! Jag rider på världens finaste häst flera dagar i veckan och tror att det är en barndomsdröm som gått i uppfyllelse! Eleni växer och blir smartare och gulligare för var dag som går! Hon skäller numera som en hund varje gång hon ser en hund gå förbi, samt låtsas prata i telefon, och det behöver inte tvunget vara en telefon, utan idag använde hon i min deodorantstift som telefon och pratade ett mystiskt språk som jag antar hon tycker att vi människor låter som när vi pratar. kul!

Vi har varit fyra dagar i Skåne och haft det underbart. Varit på stranden njutit av Simlingegården och bara haft det toppen. Nu är vi tillbaka i Dalsland, och vad händer, jo regn! Tror det är något konstigt med Västsverige, det känns som det alltid regnar här, suck! Hur som helst, nu ska jag ta en öl för mig själv, Eric är på Kanalyran i Mellerud och jag och Eleni är hemma själva. Läskigt? Ja, som fan!

1 kommentar:

  1. Hej! Ville bara tipsa om en fin tävling på min blogg. Du kan vinna ett helt set med smycken från Miss Dee.
    http://frulundin.blogspot.com/2011/07/tavling-hos-mig-med-kanon-vinst.html

    SvaraRadera