onsdag 24 augusti 2011

Anpassningssvårigheter

Jag och Eleni lyckades hitta ett flykttillhåll ett par dagar, vi åkte till pappa/morfar på Värmdö och njöt riktigt av landet- sol, bad, solapåbryggan med en kall öl i handen....Eleni trivdes som fisken i vattnet av att få springa runt i den stora trädgården, gunga, plocka söta tomater, hon åt en sju-åtta stycken på rad (vilka hon idag bajsade ut på golvet här i lägenheten, medan jag jagade efter henne med pottan i högsta hugg) Fantastiska dagar helt enkelt! Nu är vi dock tillbaka till "vardagen i sumpan" igen och jag har fortfarande en massa att ta tag i. Har jag gjort det? -svar NEJ! Men imorgon, då jäklar ska här sökas jobb, beställas saker, bekräfta grejer etc etc. För till saken hör att vi sticker till Dalsland på fredag igen!!! Eric ska på kanotsafari med Jesper på lördag. Det är verkligen skitkul och visst, jag hade kunnat tänka mig att följa med. Men, till saken hör att jag håller på att längta ihjäl mig efter hästen och att få rida igen, så jag hoppar kanotingen för en ridtur eller två. Hoppas jag inom kort får lite glada och positiva nyheter så att jag kan stanna kvar i Dalsland ett par veckor...Nejdå, antar att jag måste åka tillbaka till Stockholm på söndag igen.


 En nöjd men allvarlig Eleni åker gräsklippare med morfar.

Just det, vi hade en fantastisk helg på Hemmarö, hos Peter och Linda, med kräftskiva, diverse roliga aktiviteter, som kajakpaddling, rodd, jogging och bad! En bild på Eleni och Eric då vi åker båt, fina kräftskivebordet bla ser ni nedan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar