måndag 8 augusti 2011

Kantarelllycka!

I morse gick jag upp och gjorde lite nytta (för en gångs skull) dammsög huset, skurade golvet, städade badrummet. jag belönade sedan mig själv med en joggingtur. Det var verkligen jätteskönt, och jag tog för säkerhets skull med mig en plastpåse, och mycket riktigt, jag hittade kantareller, massor med kantareller! Jag tror det var cirka tre liter, och de plockade jag i princip på en och samma plats, superskönt!

I eftermiddags åkte jag iväg och red och jag tycker att jag gör lite framsteg faktiskt. Har tränat på lite tempoökningar, ridvägar och annat skoj och det går bättre och bättre. Tim kan ju redan allt, men han behöver trots allt liiiite stöd från sin ryttare. Väl hemma igen så blev det hemlagade köttbullar, potatis och sås. Hur gott som helst och jag åt väl en sådär 25 köttbullar. hrrmm, jag skäms inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar