tisdag 2 augusti 2011

och mer ridning..

Egentligen borde jag inte ha ridning som tema på mina inlägg, för jag har en känsla av att det inte riktigt "säljer". Men skitsamma, nu måste jag ju berätta om dagens aktiviteter! Först åkte jag iväg till Tim och red i paddocken, härligt som alltid. Sedan var jag, svärmor och Eleni på Sikhall, solade, badade och bara hade det gött! Och ikväll fick jag den fantastiska möjligheten att åka och rida igen, hos Petra. Det var verkligen jättemysigt och hon har så fina hästar. Jag hoppas nu att på dessa två veckor som är kvar här (snyft) det blir flera möjligheter att rida Petras fina häst, Abros!

När jag kom hem var det bara att lägga Eleni, som krånglade som vanligt, men tröttheten tog överhanden till slut. Nu, en öl, lite blogg, facebook och lite TV. Snart börjar Seinfeld och för er som inte känner till det så äääälskar jag Seinfeld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar