tisdag 16 augusti 2011

Saknar dig...

lille hästen....





   
 Min make, (känns vuxet att kalla honom så) klagade på detta inlägget, han tyckte det var torftigt och bara massa bilder på en jäkla häst! Och jag kan ju inte annat än att hålla med honom att det är lite skit faktiskt! Men jag var vid tillfället då detta inlägget gjordes, sentimental och deppig för att jag saknade hästen. Nu mår jag ju bättre, eller är gladare eftersom jag ska träffa hästen igen på lördag! Det ser jag fram emot! Jag känner att jag måste börja skriva ordenligt igen, samt publicera fler bilder, eftersom jag nu efter sommaren endast har en (plus/minus) läsare kvar!!!! Huva, det är nästan som att börja om från början. Kära läsare, kom tillbaka, jag lovar att skriva bättre än detta inlägg i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar