måndag 29 augusti 2011

Tackkortsångest!

Så sitter jag här, alldeles för långt efter dopet och bröllopet och försöker göra klart alla tackkort som ska skickas! (skulle ha skickats fööööörut, men har inte blivit så). Samtidigt som Eleni springer runt, skriker så fort jag sätter mig ner, drar ut allt som finns i nåbar höjd och är allmänt missnöjd över att vara inne i lägenheten. Jag kan ju inte göra annat än att förstå henne...Jag antar att jag får kapitulera och skjuta ännu en dag på korten.

I övrigt hade vi en underbar helg! Var i Dalsland och jag red tre gånger på två dagar, så nöjd är jag med det, men har om möjligt fått än mer blodad tand för denna fantastiska hobby och träningsaktivitet. Under tiden så var Eric på kanotsafari med trettio andra glada paddlare! Glada var det minsta man kunde säga om dem. Jag tror inte att någon av dem hade hört att båtliv och alkohol inte hör ihop! Jag mötte upp vid deras rastplatser och paddlandet blev mindre och mindre aktivt för varje gång, samtidigt som det blev svårare och för dem att lägga till och ta sig upp ur kanoterna. Men underhållande, ja visst! Min Eric skötte sig så klart oklanderligt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar