tisdag 3 maj 2011

Blogg ur fokus!

Ok, nu vet jag inte riktigt, jag hade för avsikt att ha en blogg som skulle inspirera till bra träning och god hälsa, men, jag har inte tränat sedan jag skapade bloggen, och magflärret börjar ge sig till känna, så inga nya bilder här inte! Men jag lovar, jag ska komma igång med min träning och se till att inspirera er läsare till att träna på ett sätt som inte är ansträngande (samtidigt som jag skriver detta så tänker en annan del av min hjärna;..."ska jag ta ett bett ur blockchokladen som jag just fann i kylskåpet i brist på annat?") och som ger resultat. Men för tillfället så skriver jag om allt annat, men hoppas det trollbinder er tre läsare som är kvar av de fem sedan igår.

För övrigt är jag en dålig fästmö tror jag. Som pricken över iet idag (förutom ilskna-skållade-råttan, så kokade jag pasta och gjorde en pastasås som var så stark (hackade ner en halv habanero), att Eric vägrade äta och fick åka hungrig till jobbet, samtidigt som jag sitter och är rädd för att gå på toaletten imorgon!!!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar