fredag 20 maj 2011

...Frankrike!!!

Nu är klockan 04.11 på morgonen och jag har varit vaken i en och en halv timme redan och sömnen verkar inte infinna sig. Nu är det iallafall bestämt, äntligen, att jag och Eleni åker till Frankrike nästa vecka. Det ska bli underbart och beslutet känns helt rätt! Visst kommer det vara mycket att göra och stå i (samt lite pengar på kontot, (men vafan gör det?)) , men samtidigt roligt och minnesvärt! Visst, att gå runt sjöarna, gå till Pampas i solen, dricka kaffe är ju mysigt, men nu har jag ju gjort det en hel del på sista tiden! Nu får jag och Eleni lite omväxling och lite nice Frankrike, kusiner och syster att se fram emot! Jag längtar!

Imorgon åker vi till Hemmarö (ö ute i Stockholms skärgård) till våra vänner, just det, Peter och Linda! Sedan ska jag rida på söndag eftermiddag, träffa en kompis som just fått bebis på kvällen och så har jag ett möte på måndag på dagen. Klockan 19:30 på måndag går flyget, så det återstår bara idag att packa, städa, tvätta på! Men det är helt ok, (förutom att jag nu sitter här och inte kan sova), gäller bara att vara effektiv. Så nu hoppas jag på att Eleni är snäll, harmonisk, och sköter sig själv hela dagen, vilket jag ju vet inte kommer att ske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar