lördag 14 maj 2011

ljummet winehead

Gårdagen ägnades åt att vara ganska trött. Efter en trevlig kväll med Våra vänner i Sumpan, så får man allt ett litet ljummet huvud dagen efter. Vi var och tog en AW öl på Electra i Sumpan, trevligt grekiskt ställe, med uteservering mitt i byggzonen. Sundbyberg är till stor del uppochnervänd just nu, eftersom tvärbanan håller på att byggas genom hela centrumet. Men vad gör det, när en kall öl rensar dammet i halsen?


Däremot skulle jag kanske som engagerad i kommunalpolitiken som jag är, se till att rasera den fulaste byggnaden i Sundbyberg, vad tror ni, se nedan och döm själva?!
Sedan var vi hemma hos Peter och Linda, och jag fick lära mig att Baseball är en bra sport att titta på, för det som är bra är att man helt enkelt inte behöver se på. Det har mer med atmosfär och arrangemanget att göra, som man kan avnjuta utan att riktigt sätta sig in i spelet. Ungefär som brännboll då, kul o avnjuta atmosfären, vackert väder, glatt gäng, men kanske inte så jätteintressant sport, eller vad vet jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar