onsdag 11 maj 2011

parkliggarliv och mötesprotokollskriv

Jag fick möjligheten att sova till halv tio i morse, en skön och härlig morgon helt enkelt. Eric hade jobbat natt och var mindre harmonisk, men det är väl bara att genomlida. (Det finns alltså även baksidor med att vara ihop med en pilot, inte bara det romantiska med en man i uniform som kommer hem och bär på en över tröskeln och har ett fång rosor med sig à la Richard Gere, -samtidigt som man själv inte har duschat och har gott märklig frisyr och är rädd för att den nya valken ska hoppa fram och presentera sig som ny familjemedlem.) Hur som helst så skulle jag ha ridit idag, men det blev av allt för personliga skäl för att skriva om här, inställt (ni bryr er inte heller) och vi begav oss därför ner till Marabouparken och chillade där med grannen ett par timmar. Det var underbart och vi låg med näsan i vädret ett gott tag! Sedan gick vi hem för att jag skulle ta tag i ett politiskt åtagande. Jag fick vara med på ett extrainsatt möte, det var riktigt intressant och jag skrev protokoll. Så om sanningen ska fram så bloggar jag ikväll sent, inte för att Eleni somnat sent, utan för att jag skrivit rent protokollet! Jag känner mig helt nöjd och som att jag på något sätt gör något bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar