lördag 14 maj 2011

Spännande lördag

Igårkväll hade vi gäster över, bla Peter och Linda, som var med och rörde om i grytan även i förrgår. Erics bror kom även över och vi hade en riktigt trevlig kväll med grillning och jäkla god mat (ja, fastän det var gjort av mig och Eric så tyckte jag det var riktigt gott). Jag insåg vid tolvslaget att det var lika bra att avsluta intaget av alkohol, eftersom vi idag har vårstädning i bostadsrättföreningen, som startar klockan tolv, samt att vi ska åka ut till hästarna allihopa i eftermiddag. Nu får vi ju se hur mycket jag får med min oäkta hälft. För idén om att sakta ner på intag, eller att gå och lägga sig över huvudtaget, vad tydligen inget resten av gänget tänkte på. Men det ska nog gå fint det här, jag återkommer med rapport om dagens åtaganden!

Ps, jag har faktiskt tagit lite bilder på lite träningsövningar jag gör med min dotter som "tyngd". Ska bara fundera ut ett bra sätt att presentera bilderna på, så då har ni träningsglada mammor något att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar