torsdag 12 maj 2011

Bloggfeber!

Igår tog jag "steget ut" och lade ut min bloggadress på facebook! Det var med blandade känslor som jag gjorde detta, nu känner jag mig lite "exposed"...."rädd", (som en viss svensk Hollywood-fru så klokt uttryckte sig). Men det har ju nu orsakat en "tittarstorm" på min blogg. Jag tycker det är skitkul så klart, hela 23 pers var inne igår och tittade. Så det var ju jag nöjd med...men så var jag av rent studiesyfte inne på Linda Rosings blogg (JA, av alla bloggar valde jag hennes blogg!) och hon skrev att hon var såååå glad för att hon nu har över 6300 läsare varje dag! ...VARJE DAG? Vad i helvete är det om nu då??? Men i och för sig, det är kanske inte läsare man ska syfta till, det var väl en text på tre rader, och sen 17 bilder på henne och hennes jättestora bröst! Tänk om jag skulle köra samma koncept? Jag i bikini med lite fräscha bilder på mina taxöron i olika vinklar, vad kul det vore! Om det skulle skapa ett intresse, osäkert! Men som god bloggarkollega så är jag så klart jätteglad för hennes skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar