tisdag 17 maj 2011

En typisk mamma-bebisdag

Det blev en riktigt härlig mamma-bebisdag! Förmiddagen var ju lite "meckig", tvätt, städ, mata bebis, trösta bebis, få bebis att somna etc. etc, men efter lunch gick vi ut och gick i det härliga vädret. Man såg regnet på andra sidan om vattnet, men vi hade turen på vår sida, dvs sol! Vi gick längs med vattnet ända ut till Pampas Marina (ca 3.5 km enkel väg). Eftersom jag inte har några glada vänner att fika med (snyft, skoja lite, har ju några!), så blev det Eleni i egen hög person som blev min fikakompis, och det gick ju strålande och var jättetrevligt! I Pampas Marina har man gjort nytt för i år, med jättehärliga loungemöbler, palmer och en ny bar, så klart precis vid vattnet. Där satt vi, eller jag satt, medan Eleni gick tio varv runt bordet, drack kaffe och åt banan. Jag kan hett rekommendera Pampas Marina en varm dag/kväll i Stockholm, härligt, både för kaffe och öl! Sedan gick vi tillbaka till Sumpan, för att hinna med en fika till, denna gång med Peter som just slutat sitt jobb. Vi satte oss på Waynes Coffee i Mio-möbler butiken i Bromma, kan också hett rekommenderas! Sedan kom min jättesnygga fästman och hämtade oss och jag kände mig jättekär!

Nedan lite bilder från den härliga dagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar