måndag 2 maj 2011

En mindre bra morgon

Morgonen blev en "råttjakt" i hemmet, hade tvätt i tvättstugan, en bebis som var trött och sur, (eftersom mamman var sur). Försökte städa och ta hand om Eleni, och så blev det samtidigt rätt så mycket skit med bloggen som jag var tvungen att reda ut! Är som sagt ingen superdatafreak så jag blir rätt så störd när det inte blir som jag vill! Så jag såg väl ut som ett vilt troll när Eric kom hem efter jobbet i morse. Men nu verkar det ha ordnat upp sig, min ångest över att inte vara en bra hemmafru och mamma har dämpats något! Lämnade kaoset i lyan bakom mig och gick på trevlig lunch på sjöpaviljongen med en väninna som fyller 30 år idag. Nu laddar jag inför kvällens kurs inom det politiska området. Så jag ska snart lämna hemmets vrå och dra ut till gamla stan, det ska bli roligt och intressant!

1 kommentar:

  1. Vi ska nog ordna sidan gumman, oroa dig inte. Fina bilder, kram

    SvaraRadera