söndag 1 maj 2011

En helg med pappa

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men faktiskt desto bättre! Vi följde med pappa (morfar) ut till landet över helgen och blev "utfodrade" och bortskämda. Det var jätteskönt och härligt, satt länge i solen och drack öl med pappa och njöt av vårvädret. Som jag sade till Eric, "det är ju ingen idé att jag åker ut till landet förrän ölen är kall!"

Det går sådär med mitt liv som bloggerska! Har suttit i två timmar och försökt få igång en statistik räknare (2 timmar räcker inte). Helt plötsligt fick jag ju fram lite siffror och det ser ju lovande ut, men tyvärr räknar den inte...för jag vet att 327 besökare varit inne (!!!), nej inte direkt, men jag bad min syster gå in och siffran ändrade sig inte från en besökare till två....Dessutom påminner dessa "skapa gadgets" om värsta programmeringen, vilket påminner mig om när jag var ung och förvirrade mig in på en programmeringskurs efter gymnasiet, "borland C++". Jag hajade verkligen ingenting och fick inget betyg vad jag vet. Fuskade på ett prov och fick smaka på den ultimata förnedringen när läraren tillkännagav att han genomskådat mitt fusk. Hur som helst, bloggingen ja, har ju för avsikt att skriva om träning och hälsa, men jag måste säga att sedan jag skapat bloggen har jag fått någon slags "scenskräck" och har vägrat träna, eller äta rätt. Så fortsättning följer i denna sak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar