onsdag 18 maj 2011

Frankrike? Inte Frankrike....frankrike?

Egentligen har jag så mycket att berätta, fina bilder att visa från mitt spännande hemma-mamma-liv, och dessutom återge djupa tankar om livets fram- och baksidor. Har haft en jättehärlig dag, med Eleni, grannen Johanna och hennes dotter Evelina. Vi har gått åtminstone sju km, njutit av solen och vårvärmen, samt återigen fikat på Pampas Marina, vilket jag igen vill påminna om att jag rekommenderar att ni ska gå dit! Jag har dessutom på kvällskvisten varit och tagit en härlig öl med min vän Peter (ja, den Peter som återkommer relativt stadigt i min tillvaro i sumpan) samt hunnit städa ur en god del av min garderobsida (den sida som varit med om ett inbrott enligt Eric). Dessutom vill jag berätta om hur jag har ett dilemma om hur jag ska få dagarna att gå ihop, om jag har möjlighet -tid och pengar till att åka till min syster i Frankrike på måndag. Jag vill så gärna, men har så många saker som ska göras, hinnas med, has råd med etc etc. Vad är det som är viktigt egentligen, att ha koll på läget, eller att åka till Frankrike och tillbringa lite kvalitetstid med sin syster? Tror på det senare....Men, nu är jag så jäkla trött att jag tänker gå och lägga mig och inte berätta mer om ovan nämnda saker! Jag återkommer med min story och med bilder, förhoppningsvis imorgon, och när jag har bokat flygbiljet. God natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar