torsdag 5 maj 2011

Lyxhustru?

Så fick jag möjligheten att åka ut och rida även idag! För mig är det ett privilegium, så tack alla inblandade, min fästman, mamma och Eleni! Jag var sjukt stel i kroppen sedan turen igår, och nu har jag träningsvärk som fasen. Men det var kul och rida och Allan var duktig! När jag kom hem så hade vi en mäklare här för värdering av lägenheten, vi ska inte flytta eller så, men tog en värdering av rent intresse! Nu sitter jag här och njuter för Eleni sover och jag har lite tid att göra vad jag vill. Eric har just åkt och jobbat och om sanningen ska fram så är det tomt här utan honom, så nog längtar jag till han kommer hem igen.

Jag utlovade lite kort på min Allan, och här kommer de;




I övrigt så åker vi till Dalsland imorgon och stannar över helgen. Ska börja packa snart. Men det är för märkligt, bara för att Eleni sover och Eric är borta och man har en lugn stund äntligen, så blir jag orolig att jag har för lite att göra, det är ju rätt så dumt!

Måste lägga till en bild på Eleni också, för en gångs skull klädd i klänning innan hon skulle iväg till mormor, eftersom mormor klagar på att jag klär henne som en kille. Det roliga var att mormor bytte till byxor direkt sen på Eleni, för att mormor menade att det inte gick att krypa i klänning. Well, kanske inte så dumt ändå det där med "killkläder"? Jag tycker det är skönt om bebisar får vara bebisar så länge som möjligt utan att bli indelade i genusfack! Indelade blir vi ju alla förr eller senare ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar