tisdag 17 maj 2011

Värsta smalkortet i "blondinbella-tappning"

Härom dagen tog jag lite kort på mig själv, så där i spegeln som alla unga modebloggerskor gör ni vet! Just för att jag tänkte visa hur mina träningsresultat visar sig. Och fakturm är att korten blev ganska bra och jag ser mycket smalare ut där än i verklighet! så jag tänkte jag lägger upp dessa här samt en bild på min fräscha frukost. Jag har nämligen bytt mjukt ljust bröd till knäckebröd, jättenyttigt och gott! Det gäller bara att ha gott pålägg, som här har jag majonnaise (just det majonaise, fett, mättande och jättebra tycker jag!!!) färsk skuren skinka - alltid köpt från charken, det är mycket godare än paketerat, samt grönsaker. härligt!



Nu måste jag börja röja undan innan min lilla kotte vaknar! Bla ta upp tvätten, (ja, jag tvättar idag igen, eftersom Eleni kräktes ner sin säng igår! Jag skulle ju börja med "fem-minuters regeln" med henne igår. Det är att man nattar bebisen och så går man in ungefär var femte minut för att trösta och natta, men man ska inte ta upp bebisen, till slut somnar då bebisen, är det tänkt...min bebis blev istället såpass upprörd att hon kräktes. Så gissa var hon sov i natt...mellan mamma och pappa i sängen, 2-0 till Eleni!) städa undan, dammsuga och packa (ska försöka styrketräna lite också, eller, nej, jag skiter nog i det idag). För idag har jag faktiskt en kompisdate! Vi ska in till stan och träffa Jenny, det ska bli jättekul! Vi ska gå på Waynes Coffee i Mio-möbler affären vid Sveavägen, vilken omväxling från gårdagen, men det blir kanon!

Ha en underbar dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar